Dostawa

Dostawa wszystkich Produktów w sklepie internetowym artiflame.pl jest darmowa. Koszty transportu zamówień na terenie Polski ponosi sprzedawca.

Wiele z naszych produktów jest gotowych do wysyłki natychmiast lub w ciągu kilku dni. Po krótkim oczekiwaniu nasi przewoźnicy dostarczą zamówienie na podany adres domowy lub firmowy.

W sklepie internetowym artiflame.pl dostępne są następujące metody dostawy:

  • przesyłka kurierska / paletowa.

Przesyłka kurierska / paletowa

Przesyłka kurierska / paletowa na terenie Polski trwa około 1-3 dni robocze. Termin dostawy liczony jest od momentu wysłania Produktu.

Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 14:00 (za pobraniem lub opłacone) najczęściej wysyłamy tego samego dnia.

Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 14:00, a także w soboty, niedziele i święta są najczęściej wysyłane w następnym dniu roboczym.

Wybierając przesyłka kurierska / paletową system decyduje o wyborze firmy realizującej dostawę (GLS, DHL, UPS, DPD, Hellmann, Pekaes i inni).

Kurierem wysyłamy przesyłki o wadze do 40 kg. W przypadku przesyłki o wadze powyżej 31,5 kg kurier nie ma obowiązku wniesienia jej do mieszkania.

Przesyłka paletowa przeznaczona jest dla przesyłek powyżej 40 kg. Standardowo palety dostarczane są na zasadach rampa-rampa. Oznacza to, że rola dostawcy kończy się w chwili zdjęcia palety z samochodu. Wniesienie do budynku należy zorganizować we własnym zakresie. Kierowca może jedynie przy użyciu wózka paletowego wstawić paletę w ramach poziomu 0 we wskazane przez odbiorcę miejsce. W niektórych regionach Polski żadna z firm kurierskich, z którymi współpracujemy, nie posiada samochodu z windą. W takim przypadku po stronie zamawiającego leży pomoc kurierowi przy rozładunku dostarczonego Produktu. O takich przypadkach staramy się informować zamawiającego w miarę możliwości jeszcze przed nadaniem przesyłki, ale nie zawsze firma kurierska informuje nas z wyprzedzeniem o braku możliwości dostawy autem z windą w danym regionie.

Nie mamy bezpośredniego wpływu na jakość pracy zewnętrznych firm kurierskich. Bierzemy jednak na siebie pełną odpowiedzialność za cały proces zamówienia, aż do dostawy. Dlatego, jeśli pojawi się jakikolwiek problem, prosimy o pilny kontakt. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc Ci rozwiązać problem.

Rozpatrzenie reklamacje

Prosimy o każdorazowe wnikliwe sprawdzanie przesyłek, w tym między innymi stanu opakowania zewnętrznego, a w przypadku zauważenia jakiegokolwiek uszkodzenia (wgniecenie, zarysowanie kartonu, połamana paleta itp.), przy podpisywaniu listu należy odnotować na nim informacje o uszkodzonym opakowaniu, następnie sprawdzić stan przesyłki wewnątrz i w razie konieczności, to jest stwierdzenia uszkodzeń, osobiście sporządzić szczegółowy protokół szkodowy (druki dostępne u kurierów) w obecności kuriera.

Ewentualne reklamacje rozpatrujemy jedynie łącznie z protokołem szkodowym określającym szczegółowo rodzaj powstałych uszkodzeń oraz stan opakowania zewnętrznego (paleta, karton, folia stretch, plastikowe opaski, logo na taśmie klejącej, nalepki ostrzegawcze typu „kieliszek”), spisanym w momencie odbioru przesyłki w obecności kuriera, który jest do tego zobowiązany zgodnie z regulaminem firmy kurierskiej.

Protokół szkodowy musi bezwzględnie być podpisany przez kuriera.

W przypadku braku tak sporządzonego protokołu szkodowego reklamacje nie będą uwzględniane.

Zamówienia i wysyłki do innych krajów

Pytania o możliwość dostawy do Twojego kraju prosimy wysyłać na nasz adres: sklep@artiflame.pl.